اهنگ سرا

با سلام به همه دوستان به وبلاگ من خوش امدید!!!

اهنگ سرا

با سلام به همه دوستان به وبلاگ من خوش امدید!!!

اس ام اس طنز ۴

حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی

من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببینی

اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده

اما بعد دیدم که عشقه آخه اندازش زیاده...


 


اس ام اس عاشقانه. اس ام اس عارفانه. اس ام اس های زیبا. اس ام اس مناجات. اس ام اس جدید. زیبا ترین اس ام اس. عاشقانه ترین ها. اس ام اس های عارفانه. اشعار زیبا برای اس ام اس. اس ام اس های خیلی خوب. اس ام اس دلتنگی. اس ام اس محبت. اس ام اس نامزدی. اس ام اس برای دوست پسر . اس ام اس برای دوست دختر. بهترین اس ام اس ها. اس ام اس های عاشقانه ی نیمه ی اول تیر ماه. اس ام اس باحال. اس ام اس محبت. sms love



 

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست

گفتم که مرا دوست نداری گله‌ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت ب

گذار بسوزد دل من مسئله‌ای نیست





دوری جستن از انسانهایی که دوستشان می داریم بی فایده است. زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم یافت...

 



و کسی می گوید سر خود بالا کن ، به بلندا بنگر. به بلندای عظیم به افق های پر از نور امید و خودت خواهی دید و خودت خواهی یافت خانه ی دوست کجاست... خانه دوست در آن عرش خداست ، خانه ی دوست در آن قلب پر از نور خداست و فقط دوست ، خداست...

 



 

راز عشق را در نگاهت باز کن

عشق من را در دلت آغاز کن

گر هوس کردی مرا در نزد خود

یک اس ام اس بده از ما یاد کن





بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم... تو قمار زندگیمون تو نباشی من میبازم... با تو من مالک دنیام... بی خیال غربت غم بی خیال نور فردام...

 



قلب ها دریچه ی نفوذند و صادقانه نفوذ کردن پایدارترین مهمانی است ...

 



زندگی مثل بازی شطرنج میمونه! اگه بلد نباشی همه می خوان یادت بدن. وقتی هم که یاد گرفتی همه می خوان شکستت بدن...!

 



فقط کسانی معنی دلتنگی رو می فهمند که طعم وابستگی رو چشیده باشند...

 



 

مگذار گذشت در دلت گم بشود

مجذوب طلسم سیب و گندم بشود

مگذار که زندگی به این شیرینی قربانی یک سوء تفاهم بشود

مجنون اگر از آتش لیلی سرخ است

یا لاله اگر به هر دلیلی سرخ است

شرح دل ما حیف است که پنهان باشد

این صورت ما به ضرب سیلی سرخ است...





 

در زندگی مشو مدیون احساس کسی تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد